lørdag 16. mai 2009

ABC i ord og bilder






8 kommentarer:

  1. Velkommen til ABC i ord og bilder! Kjempekjekt at du vil være med!
    Kulturarv er et viktig tema og vi er nok dessverre ikke flink nok til å ta vare på disse. Ofte blir de mest kjente stedene hvor det kanskje ha bodd berømte personer og slikt, tatt best vare på, men slike skatter som du viser her, får forfalle uten at noen griper inn.
    Om bildet ditt er det bare en ting å si! Kjempefint!
    Så fotfallent og likevel så vakkert.
    Jeg synes det er litt vanskelig å lese den grå (svakeste) teksten, men det kan bare være hos meg på min PC - eller at jeg har vanskelig for å innrømme at jeg faktisk burde skaffe meg briller;)
    Ha en strålende 17 .mai:)

    SvarSlett
  2. flott at du er blitt med på ABC i ord og bilder :) Flott bilde du deler her. Sant at det er viktig å ta vare på kulturarven.

    SvarSlett
  3. Åja, det er kjempe viktig :) Kjempe flott bilde du har lagt ut!!! Vakkert!!


    Kjempe flott bidrag!

    Ha en fin 17.mai feiring :)

    SvarSlett
  4. Helt enig...og for et vakkert bilde..Nostalisk =)

    God 17. maiO=)

    SvarSlett
  5. Ja, dette er viktig!
    Flott og stemningsfullt bilde også!!

    SvarSlett
  6. Tusen takk for gode tilbakemeldinger. Gleder med virkelig:-)

    SvarSlett
  7. Det må jeg si var en knallbra debut: Kulturarv og det viser du virkelig her.


    Mine K-er her:
    http://toraa.blogspot.com/2009/05/abc-11-k.html

    SvarSlett