lørdag 3. oktober 2009

In the mysterious distance


For more Monochrome Weekly visit
Ailena

20 kommentarer:

  1. Me gusta esta sugerente imagen. Todas tus fotos están llenas de creatividad, te felicito!! Saludos desde Argentina, Joe

    SvarSlett
  2. Wow! Dette likte jeg. Så spesielt og annerledes, og den hvite kjolen gjorde seg også.

    SvarSlett
  3. Lovely effect!
    create a misty view.
    Fantastic photo.

    Takk.

    SvarSlett
  4. Mysterious indeed. Has a Polaroid quality.

    SvarSlett
  5. Ååå Tone, dette bildet minner meg så om en påskekrim jeg så for mange mange år siden, og med ett nå kom den melodien ned i mitt hode...en noe skummel krim melodi du..., gid denne kommentaren kune vært levert med lyd, da hadde du nok fått en trall ja :-)) skikkelig lekkert, dette er drukning, det var nå det jeg så...

    Kjekk start på uka til deg

    SvarSlett
  6. WOW - knallstilig! Dette likte jeg kjempegodt :) Mystisk, skummelt, spennende, fasinerende :)
    Takk for koselig kommentar i min blogg :)

    Ta gjerne en titt innom Fotomorro også, du har jo maaange bilder du kan delta med i forskjellige konkurranser der :) Velkommen :)

    SvarSlett
  7. Utrolig effektfult og flott :)

    SvarSlett
  8. Very well, an air of mystery seems to shroud the beauty of your B&W.

    Thanks for the visit.

    SvarSlett
  9. Vilken härlig bild! Gillar skarpt din header!!

    SvarSlett
  10. Very nice - ghostly. And the message?

    SvarSlett
  11. Magical, mystical, and mysterious... A lovely photo.

    Calico Contemplations

    SvarSlett
  12. Heilt tilfeldig kom eg inn på bloggen din, men her vil eg gjerne tilbake både titt og ofte.

    Du har ein av dei vakraste bloggane eg har sett!!!
    Bilda er i særklasse og saman med dikta og tekst elles blir dette ei stor oppleving!

    TAKK for at du deler :)))

    SvarSlett
  13. Utrolig flott, kjempe stilig effekt på bildet.

    SvarSlett