mandag 24. mai 2010

Min første fotoutstilling






Jeg bare må! Jeg bare må fortelle det!
Jeg hadde ikke tenkt å nevne det her inne på bloggen min, men jeg klarer ikke å la være :)

Jeg skal, som dere sikkert har forstått av overskriften, ha min første utstilling.
Jeg fikk spørsmål om dèt for noen mnd siden, og siden da har jeg jobber iherdig med å få alt i stand. Jeg har fremkalt, printet, skrevet, klippet, pustet, limt, pest, tapet... ja, jeg har jobbet og jobbet.
Og i morgen skal jeg henge bildene mine opp til skue...
Det er bare en liten utstilling, men jeg føler meg beæret som i det hele tatt har fått sjangsen til dette.
Nå er det meste ferdig, og jeg kan snart puste ut :)
Jeg er glad, nervøs og har en god dose prestasjonsangst, men mest av alt gleder jeg meg!
Ja, Tone, dette blir gøy!

Jeg har blitt backet opp av mine nærmeste, de har gitt meg troen på at dette faktisk ikke var en umulighet...
Så nå gjenstår det å se hvordan bildene blir mottatt!

Nå kan jeg snart begynne å besøke alle de flotte bloggene i bloggeland igjen, og det gleder jeg meg til :)


8 kommentarer:

  1. Så utruleg spanande.
    Masse lukke til med utstillinga.
    H

    SvarSlett
  2. Eg vil også ønskje deg lukke til!
    Du har verkeleg noko å fare med så dette går nok bra :)

    SvarSlett
  3. Så spennende! Fortell mer da. Hvor? Hva?

    Gratulerer!!!

    SvarSlett
  4. Lykke til! Du har jo masse fint å vise frem så det blir sikkert kjempebra :)
    Gratulerer!

    SvarSlett
  5. Å, så spennende! Og fortjent!!!! Men jeg må få vite litt mer - hvor/når??? Har jo muligheten til å se den, vettu!!

    SvarSlett
  6. OM nå noen mestrer så er det da du søta :-) det vet du jeg mener, bilder som i alle fall gir meg masse masse, det har jeg da nå mast om lenge :-)

    Så for det første gratulerer, og jeg skal krysse fingre og tenke på deg intenst, så blir det vel omsetning tenker jeg!!!

    Varm og lang Anneklem

    SvarSlett
  7. Så gøy at muligheten åpnet seg, det blir spennende, og at dette blir en fin utstilling er jeg helt sikker på. Alle mulige lykkeønskninger fra Drammen sendes deg :o) Håper vi får se et bilde derfra en gang.

    SvarSlett
  8. Tusen takk alle sammen!
    Ja, dette er veldig stort for lille meg, selv om det ikke er noen stor utstilling.
    Utstillingen er på Sykehjemmet Frieda Fasmers minne i Loddefjord utenfor Bergen. Der har de årlig et festspill-arrangement hvor de har èn utstiller, og i år var det meg som fikk spørsmål om jeg ville ha :)
    Utstillingen blir hengende i minst 2 uker fra onsdag 26 mai.
    Jeg har 51 bilder utstillt, og det kommer nok bilde på bloggen fra utstillingen ;) Må jo ha med et skrytebilde ;) hihi

    SvarSlett