mandag 6. september 2010

Bergen, the city of rain



















18 kommentarer:

  1. Du slette tid... for noen bilder.
    Jeg har gapt med åpen munn før av bildene dine, men akkurat nå når jeg nettopp har fått lukket munnen sammen, føler jeg for å gape på nytt igjen. Hihi...
    Jeg likte bildene veldig godt, som du forstår. :)

    Ha ei fin uke!

    SvarSlett
  2. Disse likte jeg veldig godt, jeg har prøvd flere ganger å ta bilde av regnvær, men aldri fått det til.

    SvarSlett
  3. Amazing capture... like the rain mood on these B&W photos.

    SvarSlett
  4. Tøffe regnværsbilder. Blir en kul effekt på bildene. Likte godt at du har valgt s/h. Perfekt!

    SvarSlett
  5. Nydleig etterbehandling på disse Tone :-)

    Smilte faktisk bredt (ja ja, he he, for vanligvis gråter nå jeg en skvett jeg da når jeg leser diverse av dine poster :-) jo, jeg smilte av det første bildet ditt her..., har ligget langflat i den rustne skulpturen jeg, det er jo der en `Rusty Girl` hører litt hjemme du. En har som motto at en får det jammen ikke morsommere enn hva man gjør det til selv vettu!! Bloggtur til bergen og jøss en fikk da oppmerksomhet, he he Arti å, en bare å ha litt selvironi og humor inn i hverdagen vært alt for trist uten faktisk.

    Klem til deg.

    SvarSlett
  6. veldig veldig bra serie, fantastisk etterbehandling!
    hilsen dirk

    SvarSlett
  7. Fantastisk etterbehandling. Jeg er med Dirk der! Bergen er byen vet du!

    SvarSlett
  8. Bergen, min fødeby - Fikk litt hjemlengsel.

    Kul effekt som skapes i etterbehandlingen.

    SvarSlett
  9. Husker originalbildene, og må si at de hat hver sin sjarm, knallbehandling disse har fått, fulltreffer på alle sammen. :o)

    SvarSlett
  10. Så stilig! Flotte bilder alle sammen.
    Ha en god dag:-)

    SvarSlett
  11. Utrolig kule bilder, mektige bygg og utrolig tøff etterbehandling :))

    SvarSlett
  12. Utrolig, helt utrolig bilder for en vakker by. Bergen og regnet,,noen ganger det er som poesi, andre så nostalgisk, men det er sant at Bergens regn har alltid noe å telle. Riktig flotte bilder var de, ja.

    SvarSlett
  13. Disse bildene likte jeg veldig godt:) Begynner å få øynene opp for bilder i sort/hvitt, men har ikke prøvd så mye selv enda...

    Den solnedgangen var et av disse øyeblikkene som tar pusten fra en...En fantastisk opplevelse:)

    SvarSlett
  14. Bergen - verdens vakreste by,
    også på en regnværsdag.
    Veldig flott serie!
    Spennende bilder.

    SvarSlett
  15. Oh, what a magnificent series: Thanks for sharing!

    SvarSlett
  16. Thank you for sharing
    This fabulous work with us
    Good creations

    SvarSlett