onsdag 8. september 2010

The Frydenlund house in Old Bergen











16 kommentarer:

  1. Dette var et nydelig bilde og for et hus, utrolig flott:)

    SvarSlett
  2. Enig med Berit. Fint hus, nydelige farger, glimrende fotografert.

    SvarSlett
  3. Tror jeg må få meg HDR igjen. Jeg gav litt opp... men det ser veldig gøy ut å jobbe med Flott bilde!

    SvarSlett
  4. what a beautiful picture! the colors are beautiful and the prospect is very good! This is very pleasant to watch!
    Bye ! :)

    SvarSlett
  5. I like the HDR processing, very good colors and presentation of the subject !

    SvarSlett
  6. Nydelig,utrolig nydelig!! Dette er hva som HDR er om, lys, farger og balanse. Vet du at det beste HDR bildet er det som ikke ser ut som et HDR bilde. Gratulerer Tone, du har gjort noe specielt her. =)

    SvarSlett
  7. ordentlig nydelig bilde! enig med han over her: finest når et hdr bilde ikke ser ut som om det er hdr.. fantastisk hus!! :)

    SvarSlett
  8. Fine photo blog, the photos are beautiful and elegant favor, I like very much. Take a look at you too Teuvo images www.ttvehkalahti.blogspot.com blog and leave your comments there. Thank you for your Teuvo Vehkalahti SUOMI FINLAND

    SvarSlett
  9. Fargene i det bildet Tone :-) jøsses å min som jeg likte dem, elsker jo bare den grønne fargen jeg og alle dens stateringer faktisk.

    Den som hadde hatt den plassen der du, trøstes min en som en skulle innredd og fått det flott da gitt :-) men ting er ike alt, godt å ha det i bakhodet også.

    Varm klem til deg snuppa.

    SvarSlett
  10. You are a master, magnificent shot!

    SvarSlett
  11. Oh... amo questa casa.
    Bellissima e molto vintage !

    SvarSlett
  12. Flott bilde av et gammelt, men fornemt hus i Bergen.

    Det virker spennende med HDR bilder, noe jeg ikke har forsøkt meg på enda.
    Når jeg ser sånne bilder, tenker jeg alltid på den historien bildet forteller.

    Ha ei god helg!

    SvarSlett
  13. What an amazing sky, and a delightful old house. Thank you.
    Kay,
    Alberta, Canada

    SvarSlett
  14. Dette var så utrolig idyllisk! Vakkert bilde :)

    SvarSlett
  15. Kjempe flott HDR bilde
    Flott stemmning

    SvarSlett