torsdag 9. desember 2010

Silence







 I don't hear a sound
But my own voice
Silence

11 kommentarer:

  1. Stillhetens lyd kan man høre i all stillhet faktisk.
    Pent bilde som formidler stillheten.

    SvarSlett
  2. Beautiful picture.. so quite, so peaceful..

    SvarSlett
  3. Dette var jammen noe av det flotteste jeg har sett å lenge, mektig i allesin enkelhet fktisk, og det perfekte bildet for sort hvitt.

    Igjen og igjen griper du meg med storm, og jeg er så utrolig glad du finnes Tone.
    Varm varm klem til deg.

    SvarSlett
  4. Igjen gjør du det; Får meg til å stoppe opp ltt med de utrykksfulle bildene dine, og gode tekster..
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett
  5. Igjen veldig bra!!

    talent talent sier jeg bare..god Helg!!

    SvarSlett
  6. Dette likte jeg veldig godt, så enkelt og så fint.

    SvarSlett
  7. Kjempeflott!! Ha en strålende og stille helg!!

    SvarSlett
  8. This image reminds me of a place I wish I was at while I am at work. So lovely.

    SvarSlett
  9. I enjoyed your
    work very much

    SvarSlett
  10. I'm speechless ... this picture is just beautiful. Congratulations!

    SvarSlett
  11. Du formidler stillheten ypperlig med dette bildet! Nydelig!

    SvarSlett