tirsdag 7. desember 2010

The true dream






Maybe we accept the dream has become a nightmare.
 We tell ourselves that reality is better.
 We convince ourselves it's better that we never dream at all.
But, the strongest of us, the most determined of us, holds on to the dream or we find ourselves faced
with a fresh dream we never considered.
 We wake to find ourselves, against all odds, feeling hopeful.
And, if we're lucky, we realize in the face of everything, in the face of life
 the true dream is being able to dream at all






7 kommentarer:

  1. A gorgeous picture.. i love how looks the moon.. and the blue sky is really nice too.. felicitaciones :)

    SvarSlett
  2. Mannen i månen han titter på deg. Kanskje han bringer en hilsen fra meg ...

    Well Done Tone (WDT)

    SvarSlett
  3. Hva er vi uten drømme og vårt håp?

    Bildene dine tar helt pusten fra meg jente! Dete ene vakrere enn det andre her, og alt ihop`en gjør at jeg har lyst til å styrte din vei og gi deg en varm varm klem.

    SvarSlett
  4. Nydelig. Både ord og bilder.

    SvarSlett
  5. A Waning Moon... The casting out of the old ways, banishing old habits, the removal of troubles and worries.

    SvarSlett
  6. Igjen! Så vakre og storslåtte bilder!! Nå er det lenge siden jeg var her inne, men her er jeg! ;)
    Hvert enenste ett (bilde) ble beundret.. :)

    Noen finere enn andre, det ene finere enn det andre, og alle i kø.. Du skriver så fengende og bildene er både dramatsike og vakre..

    Ha fine førjulsdager og klem fra meg! :)

    SvarSlett