fredag 19. juni 2009

Abc i ord og bilder


Ukens Abc i ord og bilder er kommet til bokstaven P.
http://abctema.blogspot.com/
Min P står for Prinsessen min.

Det er lenge siden hun koste med bamsen sin, og det er lenge siden hun brukte disse små skoene. Nå er hun stor nok til å kjøpe sko på egen hånd...

Kjære Prinsessen min.
Vær det du ønsker å være. Det du trenger å være. Jeg står med deg hele veien. Bare gjør det så bra som du kan. Jeg ønsker det jeg har ønsket for deg siden livet ditt begynte: At du må finne det du ønsker å gjøre-og gjøre det på en god måte. Ta min kjærlighet med deg. Den er like mye en del av deg som pusten din. Jeg er stolt av alt du klarer. Men jeg er mest stolt over at du er deg.


10 kommentarer:

  1. Tiden går, og vi går med, og hvor blev tiden af?
    Fint indlæg og nuttet bamse!

    SvarSlett
  2. Så søtt innlegg! Vet hvordan du har det. Jeg har hatt det slik mange ganger når ungene har vokst opp.
    Kjempekoselig bilde!

    SvarSlett
  3. Oi oi, quelle princesse charmante.
    Virkelig sjarmerende p-innlegg

    SvarSlett
  4. Å for et søtt og varmt innlegg :D
    Kjenner følelsen.... "slipping through my fingers..."
    Veldig søtt bilde :D

    SvarSlett
  5. Ååå så herlig!!! :) Og nyyydelig tekst til.

    SvarSlett
  6. Fantastisk P innlegg, og et nydelig bilde! :)

    SvarSlett
  7. Et hjertevarmt innlegg, og ordene du gir din datter er omtrent de samme jeg stadig gir til min. Så heldige vi er!

    SvarSlett
  8. For et vakkert innlegg, kjenner klumpen i halsen her jeg sitter. Snuppa mi blir tenåring nå på tirsdag, ungene vokser og jeg rekker ikke å henge med...

    SvarSlett
  9. Stilig og sentimentalt, blir nesten gråtkvalt. Vakkert bidrag! :)

    SvarSlett