mandag 17. august 2009

En liten "pust i bakken"

.

11 kommentarer:

  1. Dette bilde var innamri lekkert. Det ser nesten uvirkelig ut. Den røde vogna syns jeg var prikken over ién.

    SvarSlett
  2. Å hallo...dette var et kjempefint bilde. Helt nydelige farger. Den dype røde fargen setter virkelig prikken over ja.

    SvarSlett
  3. Nydelige rødtoner i bildet!

    SvarSlett
  4. Men åh så vackra färger och vad fint vagnen speglas i gatan! Lite extra roligt med mannen som tar en vilopaus i vagnen :)

    SvarSlett
  5. Kjempestilig bilde :) Likte godt etterbehandlingen din her. Du får virkelig frem kontrastene. Likte også godt den røde vognen :)

    SvarSlett
  6. Wow! Flott etterbehandling... Kontraseter og farger er helt knall..

    SvarSlett
  7. Pause både for hest og kusk :) Et nydelig bilde, likte veldig godt denne etterbehandelingen du har gjort her!

    SvarSlett
  8. hei-og takk for koselig hilsen i bloggen min:)
    Det er så moro å oppdagen "nye" blogger,og jeg må få si at denne bloggen var UTROLIG fin!!SÅ mye fine bilder,blir sittende og bla og bla her inne...Legger meg til som følger,håper det er greit:-)

    SvarSlett
  9. Takk for fine kommentarer!
    Ja, synes også at det var litt artig med han kusken som tok seg en liten høneblund:-)
    miss marple: så kjekt at du likte bloggen min! Det gjør meg veldig glad!

    SvarSlett
  10. Fantastisk flott! Skikkelig blinkskudd! Kusken som sover er morsomt og likte etterbehandlingen

    SvarSlett
  11. veldig flott bilde, mye fine mønstre og farger! jeg hadde ønsket meg litt mer luft foran hesten, da hadde det vært et fint bilde å ha på veggen... ;)

    SvarSlett